Inspiration digger

Nie lubie glosnego czytania poezji kropka

 

mam lekkie opory przed odwiedzinami
five o’clock

w tym domu
przycial mnie ktos w drzwiach
od tamtej chwili jestem
lewa stopa na wiecznym wygnaniu

wypij herbate
i idz
mowia mi

wiec biegne  prosto w kalejdoskop ulic
do konca za reke mialo mnie prowadzic
cos
lecz  zdechlo
– tutaj konsternacja

na szczescie jestem
jedyna na milion
wygrywam nieustannie w gazetowej loterii

wyniescie mnie z ogrodow pamieci –
ha-ha-ha
wywiescie mnie w ogrodzie
razem z praniem
jest wiosna
wszakze wiosna
i jest…
Slodko.

odejdz stad spokojnie
za zakretem rzeznia
za zakretem wojna
miecze z trawy i slonca

wczoraj czarno bialy film
wczoraj mirabelki
za zakretem wojna

za zakretem bal
tanczy tam moja dziewczyna
scisnalem ja jak cytryne
za gardlo za biala szyje
hej

Leave a Reply

